16درصد سهام بورس متعلق به مخابرات است

رئیس هایت مدیره توسعه اعتمادمبین :
16درصد سهام بورس متعلق به مخابرات است
شرکت توسعه اعتماد مبین، صاحب اصلی شرکت مخابرات شد
از آنجایی که مخابرات 16 درصد از سهام موجود در بورس را به خود اختصاص داده هر گونه تصمیمش بر روی بورس اثر گذار خواهد بود.
به گزارش خبرنگار سیتنا ."دکتر سید مصطفی سید هاشمی" رئیس هایت مدیره توسعه اعتمادمبین صبح امروز در مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات اظهار داشت: روند خصوصی سازی شرکت مخابرات در13 آبان سال 88 پس از 32 ماه از آغاز اولین خبر خصوصی سازی به پایان و آغاز رسید.
وی گفت: می گوییم پایان از آن جهت که از این پس، اخبار پیش از خصوصی سازی را بایگانی کرده و راهی را آغاز می کنیم به این معنا که اخبار خصوصی سازی را از این پس دنبال خواهیم کرد.
وی با بیان این که شرکت مخابرات ایران ، سازمان بورس اوراق بهادار و وزارت اقتصاد دارایی تلاش بسیاری در روند خصوصی سازی مخابرات کردند تصریح کرد: شرکت توسعه اعتماد مبین امروز صاحب اصلی شرکت مخابرات است .
وی گفت: گردش مالی مخابرات نشان می دهد که شرکت مخابرات یکی از بزرگترین شرکت های دولتی بود که فرآیند خصوصی سازی را به پایان رسانده است.
وی با اشاره به جایگاه مخابرات در منطقه گفت: این شرکت از لحاظ تلفن ثابت و همراه به عنوان بزرگترین شرکت منطقه شناخته شده و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
هاشمی با بیان این که مخابرات 60 میلیون نقطه تماس مردمی دارد تصریح کرد : 16 درصد از بازار بورس را مخابرات به خود اختصاص داده است . کوچکترین تصمیم در این شرکت می تواند در شاخص بورس تاثیرگذار باشد و رهبری مخابرات منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.
هاشمی تاکید کرد: سهامداران بزرگ خود را مکلف می دانند از هیچ تلاشی برای افزایش سود سهامداران جز دریغ نکنند و با توزیع درصد بالای سود، سرانجام خوبی را برای مشتریان فراهم کنند.
رئیس هایت مدیره توسعه اعتمادمبین در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: ما خود را متعهد می دانیم از بزرگترین سرمایه یعنی نیروی انسانی در بقای مخابرات استفاده کینم.
به گزارش خبرنگار سیتنا ، مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات با حضور 92 درصد از سهامداران جدید کار خود را آغاز کرد.
پنج عضو به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت مخابرات در این مجمع معرفی شدند که به زودی معرفی خواهند شد.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ارد بزرگ در مورد جایگاه فاخر نادرشاه افشار در تاریخ ایران می گوید :

7 Most Powerful Mindfulness Quotes from The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani : Your Daily Dose of Inspiration

دوســـــــــــتي به کوشش محمد حکیم پور