وجود انجمن اوليا و مربيان در مدارس ضروري است

رپرست سابق آموزش و پرورش:
وجود انجمن اوليا و مربيان در مدارس ضروري است

سرپرست سابق آموزش و پرورش گفت: وجود انجمن اوليا و مربيان در مدارس ضروري است به دليل اينكه آموزش و پرورش به تنهايي نمي‌تواند مشكلات مربوط به 14 ميليون دانش‌آموز را برطرف كند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، رمضان محسن‌پور در گردهمايي سالانه كارشناس مسئولان انجمن اوليا و مربيان سراسر كشور كه امروز در باشگاه فرهنگيان برگزار شد، اظهار داشت: در جمع‌هايي كه مسئولان گرد هم مي‌آيند اگر شنونده باشيم تأثير سخنان بيشتر خواهد بود.
وي با اشاره به اينكه در اين گردهمايي بايد مشكلات را دسته‌بندي كنيم و براي حل آنها تصميم بگيريم، گفت: بايد تلاش كرد كه نظرات اوليا در مورد انجمن اوليا و مربيان تغيير كند.
سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: فرصت مناسبي فراهم شده تا همكاري خوبي با مجلس داشته باشيم، همچنين حمايت جدي و عالمانه رئيس‌جمهوري براي ارتقا تعليم و تربيت در كشور قابل تحسين است.
وي اظهار داشت: دانش‌آموزان بايد به گونه‌اي تعليم ببينند كه در شأن آنها باشد و فصل جديدي براي آموزش و پرورش فراهم شود.
محسن‌پور بيان كرد: دولت، مجلس و فرهنگيان بايد بپذيرند كه فردي از جنس خود آنها نظارت آموزش و پرورش را بر عهده گرفته است.
سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: براي ادامه فعاليت‌ها و موفقيت در آموزش و پرورش بايد اعتماد متقابل ايجاد شود تا حماسه‌اي جديد خلق شود.
وي تصريح كرد: نقش مربيان و معلمان نسبت به گذشته تفاوت زيادي پيدا كرده و نياز است كه فعاليتي مانند انجمن اوليا و مربيان بيش از اين رشد پيدا كند.
محسن‌پور افزود: وجود انجمن اوليا و مربيان در مدارس ضروري است به دليل اينكه آموزش و پرورش به تنهايي نمي‌تواند مشكلات مربوط به 14 ميليون دانش‌آموز را برطرف كند، همچنين فعاليت تعليم و تربيت يك كار ملي به شمار مي‌رود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ارد بزرگ در مورد جایگاه فاخر نادرشاه افشار در تاریخ ایران می گوید :

7 Most Powerful Mindfulness Quotes from The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani : Your Daily Dose of Inspiration

دوســـــــــــتي به کوشش محمد حکیم پور