برگزاري سامانه‌هاي نشاط همزمان با عيدقربان در مركز تهران


خبرگزاري فارس: معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه 7 از برنامه‌هاي ويژه هفته ولايت عيدقربان تا غدير در منطقه خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7، محسن پيرهادي با اشاره به برنامه ويژه هفته ولايت از عيدقربان تا غدير در منطقه 7 گفت: سامانه‌هاي نشاط در شب و روز عيدسعيد قربان در نواحي 5 گانه منطقه با برنامه‌هاي ويژه برگزار مي‌شود.
معاون اجتماعي فرهنگي منطقه 7 برگزاري جشن عيد سعيد غديرخم با برپايي سامانه‌هاي نشاط در نواحي پنجگانه منطقه را از ديگر برنامه‌هاي اين هفته عنوان كرد و ادامه داد: بر اين اساس در 5 ناحيه منطقه سامانه‌هاي نشاط برگزار مي‌شود.
پيرهادي در ادامه از استقرار در ايستگاه عرضه بهداشتي دام در منطقه 7 خبر داد و گفت: در اين ايستگاه‌ها در خصوص مزيت‌هاي بهداشتي سنت حسنه قرباني به شهروندان اطلاع رساني مي‌شود تا چهره فرهنگي اجتماعي اين سنت الهي در ميان شهروندان حفظ شود.
وي برگزاري مسابقه ورزشي با عنوان جام ولايت در رشته‌هاي فوتبال، فوتسال، واليبال ويژه بانوان و آقايان بر اساس امكانات سطح منطقه را از ديگر برنامه‌هاي اين هفته برشمرد.
معاون اجتماعي فرهنگي منطقه 7 ادامه داد: در اين هفته مسابقه‌اي با عنوان خورشيد عالم تاب برگرفته از حكمت‌هاي نهج البلاغه با موضوعات مختلف مرتبط با هفت ولايت و محوريت جوانان و كودكان در 5 ناحيه منطقه برگزار مي‌شود.
وي برگزاري شب شعر و مديحه سرايي با حضور شاعران و مديحه سرايان با عنوان در خم پنهان را برنامه ديگري در اين هفته عنوان كرد.
پيرهادي خاطرنشان كرد: همزمان با شروع هفته ولايت مسابقه كتابخواني از كتاب درس‌هاي ماندگار در سطح پنجگانه نواحي منطقه برگزار مي شود.
برنامه‌هاي هفته ولايت در منطقه 7 همزمان با شروع عيدقربان آغاز و تا عيد غدير ادامه خواهد داشت.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ارد بزرگ در مورد جایگاه فاخر نادرشاه افشار در تاریخ ایران می گوید :

7 Most Powerful Mindfulness Quotes from The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani : Your Daily Dose of Inspiration

دوســـــــــــتي به کوشش محمد حکیم پور