تركيب جديد مديريت گروه ایریانا(کنسرسیوم فناوری اطلاعات ایران و افغانستان)

در آخرین جلسه مجمع عمومی گروه ایریانا( کنسرسیوم فناوری اطلاعات ایران و افغانستان) هیئت مدیره جدید این گروه تعیین گردید.



در این جلسه، حاضرین از میان کاندیداهای ثبت‌نام شده و سهامداران خود به ترتیب افراد زیر را به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره برای دوره جدید خویش برگزیدند:
عبدالکریم رئیس کرمی( شرکت داده‌ورزی برق تهران- پویش برق)، افشین نیاکان(شرکت پیوند داده‌ها)، احمد سمیعی( شرکت توسعه ارتباطات پیشگامان)، لیلا لاریجانی( شرکت گسترش انفورماتیک)، حمید بابادی‌نیا(شرکت گیلاس کامپیوتر).
اعضای علی‌‌البدل: شهران جهان‌بیگلری( گروه آواژنگ)، حیدرعلی کورنگی(شرکت ارتباطات قرن بیست و یک) و پرویز شهپر از شرکت آریانا پارس نیز به عنوان بازرس این گروه انتخاب گردید.

همچنین اعضای هیئت مدیره جدید گروه ایریانا از میان سهامداران خود، محمد ثروتی را به عنوان مدیرعامل جدید و آقایان رئیس کرمی و بابادی‌نیا را به عنوان رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره این گروه برگزیدند.

بنا به اين گزارش گروه ایریانا تاکنون موفق شده است چندین پروژه نرم‌افزاری را در کشور افغانستان در وزارتخانه های دولتی و بخش خصوصی طراحی و اجرا نماید و در دوره جدید فعالیت خود نیز بنا دارد تا با توسعه فعالیت‌های خویش در حوزه نرم‌افزار، خدمات مشاوره فناوری اطلاعات، آموزش و فعالیت‌های مخابراتی نسبت به گسترش همکاری‌های اقتصادی و فنی میان دو کشور فارسی‌زبان اقدام کند.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ارد بزرگ در مورد جایگاه فاخر نادرشاه افشار در تاریخ ایران می گوید :

7 Most Powerful Mindfulness Quotes from The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani : Your Daily Dose of Inspiration

دوســـــــــــتي به کوشش محمد حکیم پور